StatCounter

vineri, 12 iunie 2015

Apariție editorială: Dan Dănilă, Frontieriştii

„O emoţionantă evocare a vremurilor în care cetăţenii României erau obligaţi să caute libertatea cu riscul vieţii. O povestire adevărată, pe cât de dureroasă, pe atât de plină de speranţă, scrisă pe un ton alert, cu umor şi duioşie, cartea întregeşte fresca unor ani prea repede uitaţi. O recomandare suplimentară către cititorii tineri care, citind-o, vor putea evalua nu numai perioada istorică prin care au trecut părinţii şi bunicii lor, ci şi bucuria de a trăi în vremuri în care libertatea este un drept câştigat.”

„Am părăsit România şi am emigrat în Lumea Nouă pentru a-mi găsi libertatea. Tot ce am vrut de la viaţă a fost obţinerea unei oaze de libertate şi puţină recunoaştere. Dar ignoranţa şi prejudecăţile vechiului continent traversaseră şi ele Oceanul Atlantic, cu mult înaintea mea, probabil cu primii pionieri ajunşi în America de Nord. Deci lupta mea nu luase sfârşit odată cu emigrarea, ba chiar din contră, tocmai urma să înceapă. Toată această strădanie a mea pentru emancipare şi eliberare din chingile ignoranţei umane, o vei putea urmări în romanul ce va apărea în curând, Manifestul unui om liber. Dacă vei citi această carte, vei deveni părtaş al unei cunoaşteri ce mi-a înlesnit pasajul de la un imigrant sărac şi umilit la un businessman care continuă să inspire atât prin intermediul activităţilor antreprenoriale cât şi prin cărţile publicate.” 
Dan Dănilă
Calgary, Canada 
     Informații preluate de pe blogul Editurii Vremea.

Niciun comentariu: